Dansk-sproget valgEnglish versionsKontaktBlogs



Slå menu til og fraNavigation

Få loyale kunder

1-3 timers indsigt, input og inspiration til hvordan du skaber loyalitet og trofasthed med dine kunder

 Pris 21.000 kr. En til tre timer. Plus moms og kørsel

 

 

 

Hvordan får man loyale kunder?

Den korteste afstand mellem to punkter er en lige linje. Store sandheder er ofte banale. Begge udsagn passer på kundeloyalitet. Kundeloyalitet skabes, når kunden oplever, at man får præcist eller mere, end hvad man giver. I teorien er der ingen forskel på teori og praksis, men det er der i praksis - og dét er udfordringen.

Den korteste afstand til kundeloyalitet er, at kunden igen og igen oplever sig set, hørt, forstået og oplever at få, hvad kunden betaler for - eller mere.

Enhver virksomhed burde tilstræbe at give alle kunden den oplevelse - i teorien - men når teorien møder virkeligheden, sker det alt for ofte, at kunderne efterlades med en anden, mindre loyalitetsskabende oplevelse.

Den korteste afstand mellem udbyder og aftager bliver alt for ofte lavet om til den korteste afstand for virksomheden til at nå kortsigtede resultater, uden skelen til hvad kunden oplever på lang sigt.

Resultatet er, at kundeloyaliteten forsvinder eller aldrig opbygges. Du kan gøre noget aktivt for at sikre dig mod den glidebane.

På indlægget får du på 1 til 3 timer med specifikke, mentale teknikker og praktiske, konkrete handlinger på, hvordan I skaber og fastholder jeres kunders loyalitet. Indlægget kan skaleres fra foredrag til workshop i grupper, med mentale opgaver under workshoppen.

Sammen flyver vi ud i kundeloyalitetens virkelighed og lander på:

Du bliver inspireret til hvordan, hvor og hvornår du gør hvad, især internt for at sikre alt det ovenstående.

Den korteste afstand mellem to punkter er en lige linje - opdag den lige linje til kundernes loyalitet!

 

Bestil "Få loyale kunder" 
eller ring til Lone på 4121 4121!

Når du trykker her finder du over 40 skrevne blogindlæg. Når du trykker her finder du over 70 videoblog indlæg. Alle om salg, service og samhandel - god fornøjelse!

 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, når du trykker her, og hold dig skarp på salg, og hvad du får ud af SalgsPiloterne. Du får også gratis vores vejledning i, hvordan du holder gode salgsmøder.

 

 

 

Mach01.com Logo - det grafiske bureau bag dette website