Dansk-sproget valgEnglish versionsKontaktBlogs



Slå menu til og fraNavigation

Få dit butikssalg til at lette!

...nærvær og god betjening er fremtidens detailhandel

Pris 45.000 kr. plus moms og kørsel for 3 x 3 timers skræddersyet modulkursus til dig og dine kolleger, inklusive træningsvideoer og intern træningsplan. Uddannelsen foregår før eller efter åbningstid.

 

Få dit butikssalg til at lette indeholder:


Det og meget mere får du og dine medarbejdere sammen med SalgsPiloterne. Udgangspunktet er kropssprog, forhandlings- og kommunikationsteknikker, der gør det sjovt, interessant og indbringende at sælge til jeres kunder.

Forstå hvad der påvirker dine kunder og dine butiksmedarbejdere ude i salgets virkelighed.

 

Gode råd til dit butikssalg:

Otte gode råd til hvad du skal gøre for at få dit butikssalg til at lette. Må det inspirere dig til at gøre den indsats, så du bliver bedre end dine konkurrenter og internettet. Hent listen når du trykker her

 

 

Vi glæder os meget til sammen med dig og dine kolleger at få salget til at lette, give jer gladere kunder og større arbejdsglæde.

Bestil dit skræddersyede forløb i at få dit butikssalg til at lette Butikssalg

Nedenfor får du gratis vores bedste råd til dig og din butik:

 

Byd kunden velkommen:


Hvordan du hilser på dine kunder gør en kæmpe oplevelsesmæssig forskel for de mennesker, der lægger deres tid, energi og penge i din butik! Gør det altid til en ny oplevelse at komme ind hos dig og dine kolleger. "Hvad skulle det være" hører kunden overalt.

 

Ekspedition ved skranken:


Dine kunders oplevelse er stærkt påvirket af, hvordan du står eller sidder, imens du og kunden samtaler:

 

Rådgivning af kunden:


Hvordan du står, og hvor meget kunden rører ved varen, har kæmpe indflydelse på kundens oplevelse af din rådgivning.

 

Nye kunder under ekspedition:


Hvordan nye kunder oplever dig og din butik, imens du rådgiver og ekspederer en kunde. Du kan gøre situationen langt mere positiv for både dig, den kunde du taler med og den nye kunde.

 

Når der er kø:


Hvad gør du, når der er masser af kunder i din butik (hurraaa!), hvordan får du dem i køen til at opleve det at vente som mere positivt? Se vores forslag her.

 

Den gode udgang:

 

Hvordan tager du afsked med den kunde, der netop har givet et bidrag til din lønseddel? Se vores forslag her.

  

Bestil dit skræddersyede forløb i at få dit butikssalg til at lette Butikssalg


 

 

Pilot i salgsledelse         Pilot i salg  - boot camp

 

 

Uddannelser Kurser

 

Er du i tvivl om, hvad du skal vælge? Tryk her!
og led dig selv til en bevidst beslutning!
 
   

Når du trykker her finder du over 30 skrevne blogindlæg. Når du trykker her finder du over 50 videoblog indlæg. Alle om salg, service og samhandel - god fornøjelse!

 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, når du trykker her, og hold dig skarp på salg, og hvad du får ud af SalgsPiloterne. Du får også gratis vores vejledning i, hvordan du holder gode salgsmøder.

 

 

 

Mach01.com Logo - det grafiske bureau bag dette website