Læs kunden Ægte forretningsforståelse

Læs borgeren

Forudse og forebyg konflikter med borgere

Forudse og forebyg konflikter

Læs Borgeren

Pris 30.000 kr. plus moms og transport.

Udvid din og dit teams faglighed med menneskelig indsigt. Opdag, hvordan du med nye værktøjer og øget fokus bliver skarpere på at aflæse borgeren og mennesket.

Du får de værktøjer, der styrker din konfliktforebyggelse. Du bliver bedre til at aflæse borgerens følelser og til at se følelser, før de bliver til handlinger, så du og dine kolleger kan undgå dramatiske situationer: Du forebygger konflikten, inden den opstår, fordi du bliver bedre til at se den følelsesmæssige tilstand hos mennesker.

Du bliver fortrolig med at se følelser i krop, ord og tale og til at se følelser i ansigtet. Du ved, hvordan du forholder dig til dem konstruktivt, uden at miste din autoritet.

Du vil kunne se de følelser, mennesket forsøger at undertrykke - eller som udtrykkes ubevidst, og før mennesket handler.

Efter uddannelsesdagen kan du blive langt mere opmærksom på - og hurtigere til at se - følelser i andre. Du ved, hvad du skal gøre, og du bliver en aktiv konfliktforebygger og undgår at skulle konflikthåndtere.

Brug din nye viden i dit daglige arbejde med mennesker og mærk forskellen med det samme.

Dit og dine kollegers resultat efter uddannelsesdagen:

  • Læs menneskers følelser i krop, ord og tale
  • Se følelser i ansigtet
  • Sådan er du konfliktforebyggende
  • Forudse konflikter
  • Sådan forholder du dig til borgere med nedsatte mentale og fysiske resurser

MenneskeKenderens LEARN

Til at understøtte uddannelsesrejsen har vi udviklet
e-læringsprogrammer, som du og dine kolleger kan tilkøbe:

  • Følelsernes mimik
  • Mikromimik
Jobcenter Viborg

"Du har sat dybe afspor i en positiv forstand ..."

"... I vores dagligdag oplever vi nu, at vi refererer til noget, du har sagt under forløbet.
Indvielsen i Dramatrekanten har givet os fokus på, at vi skal væk fra redder-adfærden, hvilket vi dagligt støtter hinanden i. Alt i alt er vi blevet styrket i at blive bevidste, så vi kan være opmærksomme i mødet med borgeren."

Betina Jakobsen
Fagspecialist & Projektleder, JobUp

Viden til dig

Gratis blogs og værktøjer