Opsøgende salgsindsats 1

Af Tony Evald Clausen

Hør bloggen som podcast her

Opsøgende salgsindsats – Kold kanvas versus Netværkskanvas

“Hvordan laver jeg opsøgende salg?!” – bliver jeg ofte spurgt om.

Emnet er en varm kartoffel for de fleste og mega “politisk” indenfor faget salgsundervisning. Alle har en mening om det – også dem, der aldrig selv har lavet det.

Kold kanvas eller ej?

Hvem skal jeg “opsøge” og hvordan?

Ring eller skrive?

Opfølgning?

Forberedelsen? etc.

Nu kan du få MIT svar i hele 4 afsnit.

Første afsnit kommer her og er et frontalt angreb på kold kanvas – til gengæld gør jeg mit for at understøtte hvorfor med data.

Du får konkrete råd til, hvordan du i stedet gør opsøgende salg effektivt og starter med at bygge fundamentet for større succes i salg, plus en masse mere.

Hent alle slides fra del 1 som PDF her!

Hent PDF af Telefontjeklisten her!

Styrk din faglighed – uddannelser med SalgsPiloterne:
Salgsuddannelsen Boot Camp for sælgere i B2B
Lederuddannelsen LederSkabelse (hos vores søstervirksomhed MenneskeKenderen)
SalgsLedelse for dig, der leder sælgere

 

Terminal 1

Relaterede blogindlæg

Opsøgende salgsindsats 2
Opsøgende salgsindsats 3
Opsøgende salgsindsats 4
Salgspiloternes salgs boot camp

Start 2026 med take-off til salg og selvindsigt!

Giv dig selv og dit salg et løft på SalgsPiloternes Boot Camp fra januar 2026
Boot Camp – salgsuddannelse