Om os

Hvem og hvad er SalgsPiloterne?

Du kommer med SalgsPiloterne på en utraditionel rejse ind i alle salgets luft lag og den selvindsigt, vi er overbevist om, er den bedste flyvehøjde i salgets virkelighed.
At vælge SalgsPiloterne som rejseselskab i dannelsen af salget og uddannelse i salgets virkelighed, kræver at du spænder sikkerhedsbæltet og vil flyve til nye måder at se salg på og er åben for selvindsigt og erkendelse.

Hvorfor vælge SalgsPiloterne?

Få kunden, aldrig kun salget!

Salg er 80% psykologi, 20% teknik og 100% nærvær! Selvindsigt fører til nærvær, der fører til langt større forståelse af kunden og salgets virkelighed.

Vores fokus er på at hjælpe vores rejsende til at have kunden i morgen - mere end det hurtige salg i dag!
Vi definerer handlingen salg som: "At hjælpe kunden til et valg".

Kunder af i dag vil hellere vælge til end sælges til. Når du vælger at flyve med os, vælger du samtidig en destination, der har fokusresultater på lang sigt. Langsigtet fokus er, hvad der sikrer din lønsomhed, arbejdsglæde og tilfredse, loyale kunder. 

Vi underviser aldrig i  at overbevise, manipulere eller overtale kunderne. Vi underviser kun i at hjælpe dig til at hjælpe dine kunder til at få overblik og tage et valg.

Vi flyver ude i salget med holdningen i hjernen og visheden i hjertet, at salg er et fag. Et fag, der kræver ærlighed, ihærdighed og stor psykologisk (selv)indsigt for at kunne få tilfredse og glade kunder på lang sigt.

Din rejse med SalgsPiloterne har
5 faste destinationer:

Hos SalgsPiloterne får du uddannelse og vejledning til at forstå salg, dig selv og kunden.




Du skal være glad for og stolt af at være i faget salg. Vores mål er at hjælpe sælgere til at være lykkelige i salgsarbejdet.
Lykkelige sælgere får lykkelige kunder.

Hør interview med SalgsPiloternes stifter Tony Evald Clausen fra Podcasten DoTalk, tryk på linket nedenfor!
Tony Evald Clausen Energisk formidler og mentor
Mød Lone Folke Bendstrup Hjælpende flyveleder
lone folke bendstrup salg
Tony Evald Clausen Energisk formidler og mentor

Tony har arbejdet med salg hele sit liv. Han har fokuseret på eksportsalg, opstart af udenlandske salgskontorer for danske virksomheder og salgs-turnaround for alle arter af virksomheder. Siden 1996 har han studeret og undervist i salg, markedsføring, adfærd, nonverbal kommunikation og følelsernes intelligens. Han bruger al sin erfaring og de mange faldgruber, han selv faldt (og stadig falder) i, når han flyver ud i Salgets virkelighed som formidler, forfatter, rådgiver, underviser og foredragsholder.

Han har skrevet bogen "Salgets Virkelighed" om netop salg og alle de ting, der påvirker sælgeren og salget - læs og hør mere her!

Grundlaget er altid med fokusmennesket og på, hvad der virker for den enkelte. Salg er langt mere menneskeorienteret end den traditionelle opfattelse.

Hvis titler har værdi for dig, så har han været Area Sales Manager, Sales Manager, Sales & Marketing Manager, Marketing Director, Managing Director, Intern sælger og Flaskedreng i det lokale supermarked. Tony har været bosat i England og Frankrig. Han har haft ansvar for salgskontorer og sælgere i Europa, USA og Latinamerika. Fra 1996 til 2006 rejste han verden tynd 130-160 dage om året og solgte til stort set alle folkeslag og kulturer.

Værdier, Mål, Vision og Mission

Værdier:

Entusiasme
Menneskekærlig
Brugsværdi
Omhyggelig
Vi ved, der er noget, vi endnu mangler at vide

 

Mål:

At gøre salg til et højt respekteret fag
At gøre sælgere lykkelige i deres salgsarbejde
At gøre vores kunder uafhængige af os

 

Mission:

At hjælpe mennesker til at forstå sig selv og kunderne i salgets virkelighed.
At gøre salg til et respekteret fag og håndværk.

 

Vision:

SalgsPiloterne er landskendte for korstoget for at gøre opfattelsen og udførelsen af salg menneskeligt, lyststyret og positivt for både køber og sælger.

 

SalgsPiloterne er den salgsuddannelses- og rådgivningsleverandør, der er det naturlige valg, når man søger at dygtiggøre sig i faget salg.

 

SalgsPiloterne er kendte for at basere salg på en indsats, der først og fremmest har fokus på at hjælpe kunden til at tage et klart valg. Dernæst på, om det valg indbefatter sælgers produkt.

 

SalgsPiloterne udbreder budskabet om salg som et fag og et håndværk, man naturligt respekterer.

 

SalgsPiloterne gør salg så ufarligt, at man glædeligt identificerer sig med at være sælger.

 

SalgsPiloterne udbreder kærligheden til salg som en metode til at hjælpe mennesket til et valg.

 

 

SalgsPiloternes Dogmer:

Dogme 1: En SalgsPilot hjælper altid uegennyttigt

Dogme 2: En SalgsPilot gør det altid let for kunden

Dogme 3: For en SalgsPilot er ethvert menneske “kunde”

Dogme 4: En SalgsPilot er altid bevidst om sine følelser eller erkender, at de er ubevidste

Dogme 5: En SalgsPilot er altid ærlig (også over for sig selv)

Dogme 6: En SalgsPilot er den bedst mulige version af sig selv og er parat til erkendelse

Dogme 7: En SalgsPilot ved, at der er ting, SalgsPiloten endnu mangler at vide...

Dogme 8: En SalgsPilot udfordrer og provokerer for at fremme erkendelsen hos kunden

Dogme 9: En SalgsPilot prædiker kun, hvad SalgsPiloten også selv lever (eller indrømmer det samtidigt)

Dogme 10: En SalgsPilot vurderer altid adfærd fremfor intention

Dogme 11: En SalgsPilot ved, at kun mennesket selv kan flytte sig - vi kan kun inspirere og motivere

Dogme 12: En SalgsPilot lover, hvad der kan holdes, og holder, hvad der er lovet

Dogme 13: En SalgsPilot er bemærkelsesværdig vedholdende i alle indsatser