SalgsPiloternes bedste råd Effektiv salgsproces Målsætninger i salget Basis mødeteknik Gode råd til dit butikssalg Gode spørgsmål Telefonguide De 10 gode ord Rabat versus dækningsgrad DiSC oversigt – Lomme DiSC DiSC – kviktjek af adfærdstypen Tjekliste forhandling Internt træningsprogram – opkaldet Internt træningsprogram – mødet Internt træningsprogram – indvendinger Beslutningsledelse Notatpapir til kundemøder De fire driftscirkler Ledelsesstil-analyse Kommunikationsanalyse Emotionel modtagelighedsanalyse DiSC lynanalyse Dramatrekant-analyse Giver-tager energi Sociogrammet – dit sociale netværk Offentligt meningsbarometer Arbejdsprofil – DiSC Par-feedback analyse Udviklingsinterview Maskuline arketyper – analyse JOHARI-vinduet – spørgsmål MU Samtale Sund fejlkultur Passionstest Strategi – Taktik – Operation Emotionel intelligens analyse Bør/gør Indsigtsoverblik Selvindsigt på færdigheder Will/skill Adfærdspsykologi DiSC – Forstå Typen! Den effektive messe Effektive tilbud Modellen for din forretning FUEL – en spørgemetode Aktiv lytning Kilde-, reference- og litteraturliste Kundekvalificering – skema Købsledelse Styring: Indad, udad, balance Tilbagemeldinger: Giv & modtag Tjekliste: Telefonsamtale Tjekliste: Kundemødet Overblik over dine daglige opgaver Refleksion over dagen Refleksion over ugen DiSC: Adfærdstype D DiSC: Adfærdstype i DiSC: Adfærdstype S DiSC: Adfærdstype C Starter-stopper ny adfærd Din livshistorie IOK metoden Hjerter dame og de fem spørgsmål Følelsernes mimik Kompetencevælgeren Behov/forpligtelses-spillet og effektiv kommunikation Criteria Based Content Analysis lingvistik Tjekliste for den daglige fremgang (leder) Tjekliste for din daglige fremgang Effektiv kommunikation Tilgivelse Big Five: Overblik adfærdskortlægning Big Five: Adfærdskortlægning af dig Big Five: Adfærdskortlægning af medarbejder Carl Rogers metoden Procentregning JOHARI-vinduet Faciliterende spørgsmål Samtalekontrakt Sælgerens dogmer Præ-møde spørgsmål Jagt “nej” spørgsmål Ansættelsesproces Big Five folder Salgsprocessen Personlighedskortlægning selvanalyse – mig Personlighedskortlægning selvanalyse – partner Personlighedsanalyse – tilbagelæsning Deltagerindtryk Forhandlingens feedback Arketypiske forhandlingsfejl Bedrager-syndromet Personlighedskortlægning – i plenum High Performance Teams – spørgsmål Fastholdelse af kunden Mentalitetsanalyse Sådan laver du en plan Plan – arbejdsark