Butikssalg SalgsPiloterne
Nærvær og god betjening er fremtidens detailhandel

Få dit butikssalg til at lette!

Pris 60.000 kr. plus moms og kørsel for 3 x 3 timers skræddersyet modulkursus til dig og dine kolleger, inklusive træningsvideoer og intern træningsplan. Uddannelsen foregår før eller efter åbningstid.

At sælge er at hjælpe - kunden til et valg!

Få dit butikssalg til at lette indeholder:

  • Læs dine kunders tanker
  • Få kunderne til at kunne lide dig
  • Skab den gode første kontakt
  • Få glade kunder
  • Praktiske råd til hverdagens gode butik
  • Bliv endnu mere tilfreds med dit arbejde
  • Spørge- og forhandlingsteknikker over disken

Det og meget mere får du og dine medarbejdere sammen med SalgsPiloterne. Udgangspunktet er kropssprog, forhandlings- og kommunikationsteknikker, der gør det sjovt, interessant og indbringende at sælge til jeres kunder.

Forstå hvad der påvirker dine kunder og dine butiksmedarbejdere ude i salgets virkelighed.

Gode råd til dit butikssalg:

Otte gode råd til hvad du skal gøre for at få dit butikssalg til at lette. Må det inspirere dig til at gøre den indsats, så du bliver bedre end dine konkurrenter og internettet. Hent listen når du trykker her.

Vi glæder os meget til sammen med dig og dine kolleger at få salget til at lette, give jer gladere kunder og større arbejdsglæde.

De bedste råd til modtagelse, betjening og afsked med butikskunder

Uddrag af foredrag: Få dit butikssalg til at lette!
Byd kunden velkommen
Din nonverbale velkomst
Ekspeditionen ved skranken
Rådgivning af kunden
Ny kunde under ekspedition
Den lange kø
Den gode udgang