Terminal 2

Købers fortrydelse

Af Tony Evald Clausen

 

Hvad er købers fortrydelse? Det er, når køber fortryder, at de købte af sælger. Det gør de kun, hvis sælger aldrig får køber til at tage ejerskab på købet.

En kursist sagde engang:
“Hvis kunden er tilfreds med det købte, har de købt det af dig. Hvis de er utilfredse, har du solgt det til dem”.
Hun ramte købers fortrydelse samme sted, som John “Faxe” Jensen ramte bolden under EM i 1992 (hvis du kan huske så langt tilbage).

Se og hør i denne videoblog, hvad DU kan gøre for at undgå købers fortrydelse.

 

Ønsker du at styrke din faglighed?

Sælger: Få masser af salgsværktøjer og salgspsykologi på SalgsPiloternes salgskursus “Boot Camp”, læs mere her
Salgsleder: Opnå bedre resultater gennem dine sælgere – med 2 x 2,5 dages salgslederkursus, se mere her
Leder: Praktiske og mentale værktøjer for erfarne, nye og kommende ledere på lederuddannelsen “LederSkabelse”, se her
Personlig udvikling: Bliv en bedre menneskekender – forstå mennesker (og dig selv!) på “Intelligent Opmærksomhed Camp”, læs mere her

Terminal 1

Relaterede blogindlæg

Terminal 2
Opmærksomhedstest: Sælgerens tunnelsyn
Terminal 2
Fire ting, der skal være på plads, før du køber … eller sælger
Terminal 2
De tre grunde til, vi køber