Hvad er købers fortrydelse? Det er, når køber fortryder, at de købte af sælger. Det gør de kun, hvis sælger aldrig får køber til at tage ejerskab på købet.
En kursist sagde engang:
“Hvis kunden er tilfreds med det købte, har de købt det af dig. Hvis de er utilfredse, har du solgt det til dem”.
Hun ramte købers fortrydelse samme sted, som John “Faxe” Jensen ramte bolden under EM i 1992 (hvis du kan huske så langt tilbage).
Se og hør i denne videoblog, hvad DU kan gøre for at undgå købers fortrydelse.
Ønsker du at styrke din faglighed?
– Sælger: Få masser af salgsværktøjer og salgspsykologi på SalgsPiloternes salgskursus “Boot Camp”, læs mere her
– Salgsleder: Opnå bedre resultater gennem dine sælgere – med 2 x 2,5 dages salgslederkursus, se mere her
– Leder: Praktiske og mentale værktøjer for erfarne, nye og kommende ledere på lederuddannelsen “LederSkabelse”, se her
– Personlig udvikling: Bliv en bedre menneskekender – forstå mennesker (og dig selv!) på “Intelligent Opmærksomhed Camp”, læs mere her