Terminal 2

Det gode indtryk med det gode visitkort

Af Tony Evald Clausen

 

Se hvorfor du skal gøre dig umage, når du afleverer dit visitkort. Hør hvorfor du aldrig skal spare på trykning og layout af dit visitkort.

 

Ønsker du at styrke din faglighed?

Sælger: Få masser af salgsværktøjer og salgspsykologi på SalgsPiloternes salgskursus “Boot Camp”, læs mere her
Salgsleder: Opnå bedre resultater gennem dine sælgere – med 2 x 2,5 dages salgslederkursus, se mere her
Leder: Praktiske og mentale værktøjer for erfarne, nye og kommende ledere på lederuddannelsen “LederSkabelse”, se her
Personlig udvikling: Bliv en bedre menneskekender – forstå mennesker (og dig selv!) på “Intelligent Opmærksomhed Camp”, læs mere her

Terminal 1

Relaterede blogindlæg

Terminal 2
Giv det gode håndtryk og skab sympati
Terminal 2
Tøjets påvirkning af salget
Terminal 2
Nærvær og at være til stede