Terminal 2

Hjælp kunden til at se udover prisen

Af Tony Evald Clausen

 

Hvad gør du, når kunden kun har fokus på én ting, som for eksempel pris, farve eller teknisk specifikation? Eller når kunden sammenligner dit produkt med et (tilsyneladende) lignende produkt? Hvad med, når dit produkt er 100% identisk med din konkurrents?

Få den mentale metode til at hjælpe kunden til at vælge ud fra mere end blot én ting, som for eksempel pris!

 

Uddannelser med SalgsPiloterne:

Sælger: Få masser af salgsværktøjer og salgspsykologi på SalgsPiloternes salgskursus “Boot Camp”, læs mere her
Personlig udvikling: Bliv en bedre menneskekender – forstå mennesker (og dig selv!) på “Intelligent Opmærksomhed Camp”, læs mere her

Terminal 1

Relaterede blogindlæg

Terminal 2
Når du brænder penge af i salget
Terminal 2
Undlad rabat og tjen flere penge
Terminal 2
Det der med at give rabat
Salgspiloternes salgs boot camp

Take-off efter sommerferien med fuld fokus på salg og selvindsigt!

Giv dig selv og dit salg et løft på SalgsPiloternes Boot Camp over 2 x 2,5 dage. Første modul 2. september
Boot Camp – salgsuddannelse