SalgsPiloternes kerneværdi #4

Omhyggelig

Omhyggelig

  • At gøre sig umage i alt, hvad vi gør
  • Skynde os langsomt
  • Præcision i levering
  • Finder glæden og værdi i gentagelser og rutiner (formålsmotiv)
  • Evig evaluering på fejl og forbedringer
  • Vi fejrer vores fejl og ligger procedurer på fremtidig undgåelse/gentagelse (formålsmotiv)
  • Sikrer størst mulig indsamling af information
  • Sikrer en klar forventningsafstemning - begge veje
  • Klar beskrivelse af fiasko og succes før indsats
  • Holder hvad vi lover, lover hvad vi kan/forventer at holde
  • Altid at vælge på høj kvalitet fysisk og abstrakt uden skelen til omkostning. Høj kvalitet eller intet
  • Gennemførte på den røde tråd i alt, hvad vi laver

Uddannelse Destination Afgang Tid Varighed Status Pris
Webinar:
​​​​​​​Det traditionelle salgs undergang – det nye salgs virkelighed
Online 01/07/2020 kl. 10:00 - 11:30 1,5 time Ledig 400 DKK
Troværdighed og Bedrag
Se Sandheden
Hotel VejleFjord 27/08/2020 kl. 08:30 - 22:00 dag 1, slut 16:30 dag 2 2 dage Få ledige 7.500 DKK
Boot Camp – Pilot i Salg sommer 20 Hotel VejleFjord 31/08/2020 kl. 08:30 - 22:00 4 dage Ledig 19.500 DKK
Pilot i SalgsLedelse 2020 Hotel VejleFjord 28/09/2020 kl. 08:30 - 22:00 4 dage Ledig 25.000 DKK
Intelligent Opmærksomhed Camp Hotel VejleFjord 23/11/2020 kl. 08:30 - 22:00 4 dage Ledig 25.000 DKK