SalgsPiloternes kerneværdi #4

Omhyggelig

Omhyggelig

  • At gøre sig umage i alt, hvad vi gør
  • Skynde os langsomt
  • Præcision i levering
  • Finder glæden og værdi i gentagelser og rutiner (formålsmotiv)
  • Evig evaluering på fejl og forbedringer
  • Vi fejrer vores fejl og ligger procedurer på fremtidig undgåelse/gentagelse (formålsmotiv)
  • Sikrer størst mulig indsamling af information
  • Sikrer en klar forventningsafstemning - begge veje
  • Klar beskrivelse af fiasko og succes før indsats
  • Holder hvad vi lover, lover hvad vi kan/forventer at holde
  • Altid at vælge på høj kvalitet fysisk og abstrakt uden skelen til omkostning. Høj kvalitet eller intet
  • Gennemførte på den røde tråd i alt, hvad vi laver

Uddannelse Destination Afgang Tid Varighed Status Pris
Intelligent Opmærksomhed Camp Hotel VejleFjord 23/11/2020 kl. 08:30 - 22:00 4 dage Få ledige 25.000 DKK
Fødselsdags-webinar: Gør ​​​​​​​’Jeg hader at sælge’ til ‘Jeg elsker at hjælpe’! Online 02/12/2020 kl. 11:00 - 12:00 1 time Ledig 0 DKK
Pilot i SalgsLedelse januar 2021 Hotel VejleFjord 18/01/2021 kl. 08:30 - 22:00 4 dage Ledig 25.000 DKK
Boot Camp – Pilot i Salg vinter 21 Hotel VejleFjord 25/01/2021 kl. 08:30 - 22:00 4 dage Ledig 19.500 DKK
Troværdighed og Bedrag
Se Sandheden
Hotel VejleFjord 17/03/2021 kl. 08:30 - 22:00 dag 1, slut 16:30 dag 2 2 dage Ledig 7.500 DKK