Opsøgende salgsindsats 1. del af 4: Kold kanvas versus netværkskanvas
“Hvordan laver jeg opsøgende salg?!” – bliver jeg ofte spurgt om.
Emnet er en varm kartoffel for de fleste og “politisk” indenfor faget salgsundervisning. Alle har en mening om det – også dem, der aldrig selv har lavet det.
Kold kanvas eller ej?
Hvem skal jeg “opsøge” og hvordan?
Ring eller skrive?
Opfølgning?
Forberedelsen? etc.
Nu kan du få MIT svar i hele 4 afsnit.
Første afsnit kommer her og er et frontalt angreb på kold kanvas – til gengæld gør jeg mit for at understøtte hvorfor med data.
Du får konkrete råd til, hvordan du i stedet gør opsøgende salg effektivt og starter med at bygge fundamentet for større succes i salg, plus en masse mere.
Links fra podcast
- Se som video
- Materiale fra podcasten
- Tjekliste telefonsamtale
- Uddannelse: 2 x 2,5 dages salgskursus - Boot Camp
- Uddannelse: 2 x 2,5 dages salgslederkursus
- Uddannelse: LederSkabelse - 6 modulers lederuddannelse
- Hør del 2: Metodisk og systematisk generel forberedelse
- Hør del 3: Metodisk og systematisk specifik kundeforberedelse
- Hør del 4: Opkaldet og mødebooking