Salgets Virkelighed
Kapitel 12
Kundemødet
Kapitel 12
Kundemødet
Hør kapitlet gratis, når du trykker her!
Nu er du klar til at møde kunderne. Du har alt andet på plads og er klar til at hjælpe kunderne til dit produkt. Hvad så? Hvordan gør du?
I kapitlet "Kundemødet" får du alle de værktøjer, jeg kan komme i tanke om, at du nogensinde får brug for, når du møder dine kunder.
Sammen går vi på opdagelse i følgende:
- Den gode forberedelse
- Forhandlingsteknik. De basale virksomme forhandlingsværktøjer
- Hvordan du booker møder på telefonen
- Kanvas og hvordan det virker eller er uvirksomt
- Aktiv lytning
- Aktiv spørgeteknik
- Det gode møde og hvordan du afholder det
- Den bedste opfølgning på det gode møde
- Det gode tilbud, og hvordan du bliver 50% mere effektiv på dine tilbud
Intro til bogen Salgets Virkelighed
Kapitel 12 - Kundemødet