Opsøgende salgsindsats 3. del af 4: Metodisk og systematisk specifik kundeforberedelse
Tag plads i SalgsPiloternes jetliner med 4 mellemlandinger på rejsen til destination: Det Opsøgende salg.
3. del har fokus på den specifikke kundeforberedelse til mødebooking og salg.
Du får fra din vinduesplads udsigt til netværkskanvas, mål, baggrundstjek, rapportøvelsen, referencer – og hvorfor du skal lægge potentielle kunder i din kontaktbog, og du får et konkret praktisk eksempel på det hele.
Links fra podcast
- Se som video
- Rapportøvelsen
- Formel vs. uformel organisation
- NC Nielsens potentielle kulturbærere & influenter
- Slides fra podcasten
- Telefontjekliste
- Hjælp kunden til en hurtigere beslutning
- Præ-møde spørgsmål
- Hvorfor vi køber
- Hvornår vi køber
- Uddannelse: 2 x 2,5 dages salgskursus - Boot Camp
- Uddannelse: 2 x 2,5 dages salgslederkursus
- Uddannelse: LederSkabelse - 6 modulers lederuddannelse
- Hør del 1: Kold kanvas versus netværkskanvas
- Hør del 2: Metodisk og systematisk generel forberedelse
- Hør del 4: Opkaldet og mødebooking