Hør bloggen som podcast her
Opsøgende salgsindsats 3. del af 4: Metodisk og systematisk specifik kundeforberedelse
Tag plads i SalgsPiloternes jetliner med 4 mellemlandinger på rejsen til destination: Det Opsøgende salg.
3. del har fokus på den specifikke kundeforberedelse til mødebooking og salg.
Du får fra din vinduesplads udsigt til netværkskanvas, mål, baggrundstjek, rapportøvelsen, referencer – og hvorfor du skal lægge potentielle kunder i din kontaktbog, og du får et konkret praktisk eksempel på det hele.
Link til billede for Rapportøvelsen, klik her!
Link til billede af formel vs. uformel organisation, klik her!
Link til billede af NC Nielsens potentielle kulturbærere & influenter, klik her!
Hent alle slides fra del 3 som PDF, klik her!
Hjælp kunden til en hurtigere beslutning
Uddannelser med SalgsPiloterne:
– Sælger: Få masser af salgsværktøjer og salgspsykologi på SalgsPiloternes salgskursus “Boot Camp”, læs mere her
– Personlig udvikling: Bliv en bedre menneskekender – forstå mennesker (og dig selv!) på “Intelligent Opmærksomhed Camp”, læs mere her