Terminal 2

Kundemødet 2. del – opkaldet

Af Tony Evald Clausen

 

Hør og læs vores bedste råd til det gode opkald til en potentiel kunde.
Dette er anden del af i alt syv videoblogs, der giver dig vores bedste råd om, hvordan du mest effektivt laver og gennemfører et møde med en kunde:

1. del: Forberedelsen til første kontakt

3. del: Opstarten

4. del: Kernen

5. del: Afslutningen

6. del: Opfølgningen

7. del: Tilbuddet

 

Ønsker du at styrke din faglighed?

Sælger: Få masser af salgsværktøjer og salgspsykologi på SalgsPiloternes salgskursus “Boot Camp”, læs mere her
Salgsleder: Opnå bedre resultater gennem dine sælgere – med 2 x 2,5 dages salgslederkursus, se mere her
Leder: Praktiske og mentale værktøjer for erfarne, nye og kommende ledere på lederuddannelsen “LederSkabelse”, se her
Personlig udvikling: Bliv en bedre menneskekender – forstå mennesker (og dig selv!) på “Intelligent Opmærksomhed Camp”, læs mere her

 

Terminal 1

Relaterede blogindlæg

Terminal 2
Telefonteknik – Sådan får du mødet over telefonen
Terminal 2
De tre regler ved kundeinteraktion
Terminal 2
Den gode elevatortale / salgspitch