Når alle kolleger skal lande samme sted i salgets virkelighed
VIP grupperejser i salg, service og samhandel.
Flyv sammen ud på en til jer designet rejse med jeres fælles salgsfaglighed som destination.
Uddannelser til virksomheder
Hjælp kunderne ud af ubeslutsomheden og til den klare beslutning. Væk fra det tidsrøvende "måske" til det klare "ja" eller "nej". En rejse...
Få indsigt i de tekniske metoder og systemer, der gør en effektiv salgsindsats.
Lær at læse kundens følelsesmæssige tilstand igennem kroppens signaler!
Forhandling er 80% psykologi og 20% teknik. Bliv fortrolig med både psykologien og teknikken til en god handel!
Få 2 timers online input, inspiration og indsigt i for eksempel ledelse, salg, forhandling og motivation!
Spørg Tony Evald Clausen om alt indenfor salg, service, samtale, og hvad du kæmper med lige nu!
- Forhandling
- Købsledelse
- Kropssprog
- Ledelse
- Ordreteknik
- Salgspsykologi
Input og indsigt i prissætning og forhandling - teknisk og psykologisk!
Forhandling er 80% psykologi og 20% teknik. Bliv fortrolig med både psykologien og teknikken til en god handel!
Få 2 timers online input, inspiration og indsigt i for eksempel ledelse, salg, forhandling og motivation!
Spørg Tony Evald Clausen om alt indenfor salg, service, samtale, og hvad du kæmper med lige nu!
Salgskultur spiser salgsstrategi til morgenmad
"Salgsafdelingen er ikke hele virksomheden,
men hele virksomheden bør være Salgsafdelingen"
- Philip Kotler
Få ting er så svære som at løfte mentalt i flok mod et fælles mål. Salg kan for mange medarbejdere være behæftet med så mange negative myter, at det er naturligt for dem at tage afstand fra salg. Mange medarbejdere udenfor salgsafdelingen oplever, at salg ligger udenfor deres faglige og saglige tilgang til de daglige opgaver.
Uanset hvad salgsstrategien er, vil den iboende interne kultur vinde i den indre mentale kamp hos medarbejderne, hvis de oplever salg som noget andet end faglighed og saglighed. Samme gælder, hvis den interne salgskultur hos sælgerne er destruktiv og kortsigtet.
Sammen viser vi medarbejderne, at salg, som SalgsPiloterne definerer det, er sammenfaldende med faglighed og saglighed og sikrer, at sælgerne og salgsafdelingen arbejder konstruktivt og langsigtet.
Relevans er nøglen til at få menneskets opmærksomhed. Vi designer uddannelsen til jeres firma, branche, produkter og virkelighed. Medarbejderne lytter meget mere, når man taler om dem og deres salgsvirkelighed.
Hvad betaler du 30.000 kr. om dagen for?!
- Formøde med underviseren på indhold og udformning
- Indholdet bliver målrettet virksomheden og deltagerne
- Altid velforberedt, veloplagt og i god tid velankommen underviser
- Minimum 7 lektioner på dagen
- Videoteaser til deltageren. Så har de set giraffen og hørt om indholdet af dagen
- SP notesblogge & kuglepenne
- SP Flight Tag til alle (Hvis relevant)
- Beslutningsledelse i plastfolie til alle (Hvis relevant)
- SalgsPiloternes De 7 gode råd i plastfolie til alle (Hvis relevant)
- Alt materiale på PDF til alle
- Deltagerne kan kontakte underviser for sparring og mere input i al evighed (i hvert fald så længe han lever)
- 1 times evaluering med underviseren efter indsatsen
“Vi har siden 2014 vækstet i vores samlede distribution med lige godt 90%.”
Du får hos SalgsPiloterne en utraditionel tilgang til salg. Nutidens kunderne vil hellere vælge til end sælges til. Opdag SalgsPiloternes definition på salg: At sælge er at hjælpe - kunden til et valg. Sammen med SalgsPiloterne får du salg og selvindsigt.
Salgets Virkelighed
Bogen vil fungere som rejseguide i uddannelsesforløbet.
Du og kollegerne har en fysisk tilgængelig opslagsbog til understøttelse af den læring, viden og indsigt,
vi sammen
flyver ind i.
Bogen er skrevet af en sælger, til sælgere og meget direkte, forståelig, uden akademiske modeller og i et sprog, alle sælgere kan relatere sig til.
- ★
- ★
- ★
- ★
- ★
Videnslounge
- Alle
- Den skrevne blog
- Videobloggen
- Gratis værktøjer
- Podcast