SalgsPiloternes bedste råd Effektiv salgsproces Målsætninger i salget Basis mødeteknik Gode råd til dit butikssalg Gode spørgsmål Telefonguide De 10 gode ord Rabat versus dækningsgrad DiSC oversigt – Lomme DiSC DiSC – kviktjek af adfærdstypen Tjekliste forhandling Internt træningsprogram – opkaldet Internt træningsprogram – mødet Internt træningsprogram – indvendinger Beslutningsledelse Notatpapir til kundemøder De fire driftscirkler Ledelsesstil-analyse Kommunikationsanalyse Emotionel modtagelighedsanalyse DiSC lynanalyse Dramatrekant-analyse Giver-tager energi Sociogrammet – dit sociale netværk Offentligt meningsbarometer Arbejdsprofil – DiSC Par-feedback analyse Udviklingsinterview Maskuline arketyper – analyse JOHARI-vinduet – spørgsmål MU Samtale Sund fejlkultur Passionstest Strategi – Taktik – Operation Emotionel intelligens analyse Bør/gør Indsigtsoverblik Selvindsigt på færdigheder Will/skill Adfærdspsykologi DiSC – Forstå Typen! Den effektive messe Effektive tilbud Modellen for din forretning FUEL – en spørgemetode Aktiv lytning Kilde-, reference- og litteraturliste Kundekvalificering – skema Købsledelse Styring: Indad, udad, balance Tilbagemeldinger: Giv & modtag Tjekliste: Telefonsamtale Tjekliste: Kundemødet Overblik over dine daglige opgaver Refleksion over dagen Refleksion over ugen DiSC: Adfærdstype D DiSC: Adfærdstype i DiSC: Adfærdstype S DiSC: Adfærdstype C Starter-stopper ny adfærd Din livshistorie IOK metoden Hjerter dame og de fem spørgsmål Følelsernes mimik Kompetencevælgeren Behov/forpligtelses-spillet og effektiv kommunikation Criteria Based Content Analysis lingvistik Tjekliste for den daglige fremgang (leder) Tjekliste for din daglige fremgang Effektiv kommunikation Tilgivelse Big Five: Overblik adfærdskortlægning Big Five: Adfærdskortlægning af dig Big Five: Adfærdskortlægning af medarbejder Carl Rogers metoden Procentregning JOHARI-vinduet Faciliterende spørgsmål Samtalekontrakt Sælgerens dogmer Præ-møde spørgsmål Jagt “nej” spørgsmål Ansættelsesproces Big Five folder Salgsprocessen Personlighedskortlægning selvanalyse – mig Personlighedskortlægning selvanalyse – partner Personlighedsanalyse – tilbagelæsning Deltagerindtryk Forhandlingens feedback Arketypiske forhandlingsfejl Bedrager-syndromet Personlighedskortlægning – i plenum High Performance Teams – spørgsmål Fastholdelse af kunden Mentalitetsanalyse Sådan laver du en plan Plan – handlingsplan Sådan laver du en SOP
Menneskekenderen intelligent opmærksomheds Camp

Bliv en bedre menneskekender

Tag på Intelligent Opmærksomhed Camp og bliv klogere på adfærd, følelser, dig selv og dine medmennesker
Intelligent Opmærksomhed Camp

Mangler du motivation til salg?

Oplev foredraget "Salg og Motivation" i en by nær dig!
Foredragsturné 2025