SalgsPiloternes bedste råd
                                    Effektiv salgsproces
                                    Målsætninger i salget
                                    Basis mødeteknik
                                    Gode råd til dit butikssalg
                                    Gode spørgsmål
                                    Telefonguide
                                    De 10 gode ord
                                    Rabat versus dækningsgrad
                                    DiSC oversigt – Lomme DiSC
                                    DiSC – kviktjek af adfærdstypen
                                    Tjekliste forhandling
                                    Internt træningsprogram – opkaldet
                                    Internt træningsprogram – mødet
                                    Internt træningsprogram – indvendinger
                                    Beslutningsledelse
                                    Notatpapir til kundemøder
                                    De fire driftscirkler
                                    Ledelsesstil-analyse
                                    Kommunikationsanalyse
                                    Emotionel modtagelighedsanalyse
                                    DiSC lynanalyse
                                    Dramatrekant-analyse
                                    Giver-tager energi
                                    Sociogrammet – dit sociale netværk
                                    Offentligt meningsbarometer
                                    Arbejdsprofil – DiSC
                                    Par-feedback analyse
                                    Udviklingsinterview
                                    Maskuline arketyper – analyse
                                    JOHARI-vinduet – spørgsmål
                                    MU Samtale
                                    Sund fejlkultur
                                    Passionstest
                                    Strategi – Taktik – Operation
                                    Emotionel intelligens analyse
                                    Bør/gør
                                    Indsigtsoverblik
                                    Selvindsigt på færdigheder
                                    Will/skill
                                    Adfærdspsykologi DiSC – Forstå Typen!
                                    Den effektive messe
                                    Effektive tilbud
                                    Modellen for din forretning
                                    FUEL – en spørgemetode
                                    Aktiv lytning
                                    Kilde-, reference- og litteraturliste
                                    Kundekvalificering – skema
                                    Købsledelse
                                    Styring: Indad, udad, balance
                                    Tilbagemeldinger: Giv & modtag
                                    Tjekliste: Telefonsamtale
                                    Tjekliste: Kundemødet
                                    Overblik over dine daglige opgaver
                                    Refleksion over dagen
                                    Refleksion over ugen
                                    DiSC: Adfærdstype D
                                    DiSC: Adfærdstype i
                                    DiSC: Adfærdstype S
                                    DiSC: Adfærdstype C
                                    Starter-stopper ny adfærd
                                    Din livshistorie
                                    IOK metoden
                                    Hjerter dame og de fem spørgsmål
                                    Følelsernes mimik
                                    Kompetencevælgeren
                                    Behov/forpligtelses-spillet og effektiv kommunikation
                                    Criteria Based Content Analysis lingvistik
                                    Tjekliste for den daglige fremgang (leder)
                                    Tjekliste for din daglige fremgang
                                    Effektiv kommunikation
                                    Tilgivelse
                                    Big Five: Overblik adfærdskortlægning
                                    Big Five: Adfærdskortlægning af dig
                                    Big Five: Adfærdskortlægning af medarbejder
                                    Carl Rogers metoden
                                    Procentregning
                                    JOHARI-vinduet
                                    Faciliterende spørgsmål
                                    Samtalekontrakt
                                    Sælgerens dogmer
                                    Præ-møde spørgsmål
                                    Jagt “nej” spørgsmål
                                    Ansættelsesproces
                                    Big Five folder
                                    Salgsprocessen
                                    Personlighedskortlægning selvanalyse – mig
                                    Personlighedskortlægning selvanalyse – partner
                                    Personlighedsanalyse – tilbagelæsning
                                    Deltagerindtryk
                                    Forhandlingens feedback
                                    Arketypiske forhandlingsfejl
                                    Bedrager-syndromet
                                    Personlighedskortlægning – i plenum
                                    High Performance Teams – spørgsmål
                                    Fastholdelse af kunden
                                    Mentalitetsanalyse
                                    Sådan laver du en plan
                                    Plan – handlingsplan
                                    Sådan laver du en SOP
                                    Tjekliste for salgsstrategi, -taktik & operationer (kombi formular/printbar)
                                    Tjekliste før opkald (kort)
                            
        